УНП застерігає від розкрадання спадщини ВОЗНИЦЬКОГО
«Два великі батальні полотна Альтамонте можуть повторити долю чотирьох картин видатного українського імпресіоніста Миколи Глущенка – тобто зникнути і бути підміненими підробками», - застерігає член Правління Української народної партії Володимир СТУПАК. Єдиним способом запобігти цьому, на його думку, є «відмова від практики передачі фондів музеїв та картинних галерей приватним, юридичним особам та органам державної влади».
Так політик прокоментував плани Міністерства культури передати костелу святого Лаврентія у Жовкві Львівської області, двох нещодавно відреставрованих унікальних батальних полотен, котрі є фондовими експонатами Львівської національної галереї мистецтв.
«Унікальні батальні полотна, як й інші твори мистецтва, повинні залишитися у Львівській національній картинній галереї з декількох причин: по-перше, вони відновлювалися та реставрувалися з ініціативи героя України Бориса ВОЗНИЦЬКОГО для того, щоб ці твори мистецтва були доступні для всіх громадян України та гостей нашої країни, а не лише для прихожан окремого храму; по-друге, в костелі досі не встановлений потрібний температурний режим та рівень вологості, а отже є загроза пошкодження полотна і, по-третє, у храмі відсутня належна система охорони, а отже немає жодної гарантії збереження цих унікальних і безцінних картин», - підкреслив член Правління УНП.
«Міністерство культури має виконувати свій прямий обов’язок – захищати та зберігати для нащадків витвори мистецтва, а не створювати умови, що дозволяють спритним ділкам переправляти їх за кордон чи у вітчизняні закриті приватні колекції», - підсумував Володимир СТУПАК.