УНП пропонує започаткувати курси ввічливості для ужгородських маршрутчиків

«Ініціювати проведення інструктажів (курсів) добропорядності для водіїв маршрутних таксі та відсторонити від роботи тих водіїв, що зневажають пасажирів»,— запропонували Ужгородському міському голові Віктору Погорєлову представники Закарпатської обласної організації Української народної партії (УНП). У зверненні представники УНП наводять декілька із сотень свідчень пасажирів, невдоволених неякісним обслуговуванням, образами і неповагою з боку водіїв маршрутного транспорту.

Пасажири констатують, що для перевезення і надання відповідних послуг необхідна не тільки відповідна категорія у правах водія, ліцензія і т.д., а й наявність знань щодо морально-етичних норм поведінки водіїв, що перевозять людей.

«Нестриманість водія виявилась й нещодавно,— навівши приклад, каже мешканка Ужгорода,— коли 21 липня  у маршрутному таксі № 21 — Газель (номер транспортного засобу не вказано), сіли двоє пенсіонерів. Всупереч невдоволенню та образам водія і що він не буде нікого везти безкоштовно, репліка: «можете йти у міськраду і писати скаргу на мене», пенсіонери все ж поїхали. Коли старенькій парі настав час виходити, шофер зупинився біля калюжі, де було по кісточки води. Прохання інших пасажирів проїхати ще два метри, аби виїхати з болота водій проігнорував та відвернувся. Пенсіонери вийшли через болото… всі пасажири були в шоковому стані від побаченого».

На жаль, подібних випадків безліч і аморальна поведінка притаманна більшості водіїв ужгородських маршруток. «Сьогодні відсутня повага та шанобливе ставлення до людей похилого віку, низький рівень культури, морально-етичних якостей людей. Із цим потрібно боротися»,— наголошують у зверненні представники УНП.

Заступник голови Закарпатської обласної організації УНП Микола НЕЧИТАЙЛО зазначив, що «виховати, ввічливого, добропорядного, стриманого водія — одне з завдань запропонованих інструктажів (курсів) добропорядності, які мають бути обов’язковими для кожної людини, яка вирішила здійснювати перевезення пасажирів».

Також, він нагадав ще й те, що «після чергового підняття тарифів (2,00 грн) перевізники зобов’язувалися покращити якість надання послуг. Тому, організація проведення грамотних й цікавих інструктажів — обов’язково дасть позитивний результат і навчить водіїв бути людяними».

УНП

Читайте також:

Контакти

  • Українська Народна Партія
  • Україна, 01601, м. Київ
  • вул. Мечнікова 3, офіс 314
  • Тел.: +38 095 145 6940
Image
Image
Image