ЧЕРНІГІВЩИНА. Електропоїзди «підвищеного комфорту» – без комфорту і пільг – УНП
Електропоїзди підвищеного комфорту, впроваджені декілька років тому «Укрзалізницею», нині відрізняються від звичайних лише дорожчими квитками й відсутністю пільг, стверджує заступник голови Чернігівської обласної організації Української народної партії Сергій СОЛОМАХА, якому нещодавно довелося подорожувати приміським транспортом.
«Починалося все начебто добре: це були дійсно спеціально обладнані електрички, на проїзд у яких не діяли пільги, з фіранками на вікнах і ввічливими провідниками в кожному вагоні, - говорить СОЛОМАХА. - Та й ціни були помірковані: квиток із Чернігова до Києва коштував близько 13 гривень у той час, коли проїзд у маршрутці обходився в 40 гривень. Згодом у продажу зменшили кількість квитків безпосередньо з Чернігова до Києва, і громадяни, щоб потрапити до електрички підвищеного комфорту, купували квитки до іншої станції, а потім доплачували провідникам, аби добратися до Києва».
За словами представника УНП, сьогодні від станції Чернігів курсують 9 звичайних електричок і 5 – підвищеного комфорту. Так званий «підвищений комфорт» він випробував на собі 13 листопада.
«Зранку до Ніжина доїхав звичайною напівпорожньою електричкою №6302 Чернігів-Ніжин за 9,05 грн., а повертаючись назад, виклав, як з’ясувалося потім, за ІІІ клас комфортності, 13,11 грн., - розповідає Сергій СОЛОМАХА. - Прикро, але їхати довелося у звичайному добитому і брудному вагоні №5 електропоїзда «підвищеного комфорту» №879 Київ-Петрівка-Чернігів із… зав’язаними поліетиленовими пакетами дверима».
Заступник голови Чернігівської УНП констатує, що «на інформаційних стендах станцій Чернігів і Ніжин при цьому відсутня будь-яка інформація про існування в електропоїздах класів комфортності, а відповідно й про різні тарифи».
«Складається враження, що партія влади настільки захопилася розбудовою власної вертикалі, що їй абсолютно байдуже, що виробляють монополісти-залізничники для збільшення своїх прибутків за рахунок простих громадян і пенсіонерів», - робить висновок Сергій СОЛОМАХА.